Zoeken in deze blog

vrijdag 16 juli 2010

Opnieuw traktaties... @zoover @meteovista

Nog meer sporten om de calorieen te verbranden ;-)


- Posted using Mobypicture.com

donderdag 15 juli 2010

Cake favoriet als verjaardagstraktatie bij @zoover @meteovista




- Posted using Mobypicture.com

Laatste donderwolken verdwijnen aan de horizon

- #hetweer #sky


- Posted using Mobypicture.com

woensdag 14 juli 2010

Mooie ochtendlucht

Mooie ochtendlucht in Rhenen #sky


- Posted using Mobypicture.com

maandag 12 juli 2010

Oranje bedankt #ned #esp

Op naar ZOO Oberhausen... we eten calamaris vanavond!
Send with my G1 ;-)


- Posted using Mobypicture.com

zondag 11 juli 2010

Trots op: "Trio overmeestert vluchtende overvaller - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad"

Drie koelbloedige inwoners van Oirsbeek hebben zaterdagavond kunnen voorkomen dat een gewapende overvaller van de plaatselijke Jumbo-supermarkt er met de buit vandoor ging.
Het trio, onder wie een lid van de vrijwillige politie en een beroepsagent, wist de overvaller op straat te overmeesteren juist op het moment dat hij met zijn wapen een automobiliste dwong om in haar cabriolet met hem weg te rijden.

De 34-jarige overvaller raakte tijdens de schermutselingen gewond en zit inmiddels vast in een politiecel. Zijn compagnon, die waarschijnlijk buiten op de uitkijk stond, kon bijtijds ontsnappen op de scooter die het duo als vluchtvoertuig gebruikte. De overvaller had net tevoren in de supermarkt aan de Markt twee kassa’s leeggeroofd, waarbij hij zowel personeel als klanten had bedreigd. De Oirsbeekenaren die hem op straat wisten te overmeesteren, waren toevallig alle drie op weg naar diezelfde supermarkt om daar vlak voor sluitingstijd nog een paar boodschappen te doen. De politie vermoedt overigens dat het duo ook verantwoordelijk is voor een eveneens mislukte overval op een winkelier in Hoensbroek, eerder op de avond.

Trio overmeestert vluchtende overvaller - Dagblad De Limburger - Limburgs Dagblad

RJ

woensdag 7 juli 2010

Zo heb ik #uruned gekeken ;-)

Send with my G1 ;-)


- Posted using Mobypicture.com

dinsdag 6 juli 2010

Ervaringen Rock Werchter 2010

Ik heb me ontzettend goed vermaakt ;-)
Uiteindelijk stonden we met 10 personen op de camping bij elkaar met partytent in het midden.
Verder had ik nog vrienden in de buurt wonen waar we uiteindelijk met auto heen zijn gereden en voetbal gekeken hebben. Zij hadden ook combi-kaarten en zijn met uitzondering van 1 dag op de fiets gekomen.

Gezien:
Donderdag: Skunk Anansie (gaaf), Stereophonics, Muse, Faithless (cool)
Vrijdag: NL-BRA, The Specials (gaaf), Green Day (ontzettend show van 2.5 uur; iets teveel), LCD Soundsystem (cool)
Zaterdag: Channel Zero, Gossip, P!nk (super!), Rammstein (half)
Zondag: The Black Keys (okay), Shameboy (hard en druk), Alice in Chains (matig), Vampire Weekend (weird), Them Crooked Vultures (cool), Pearl Jam (okay), Vitalic (hard maar wel gaaf om mee te maken)

En ja, ook ik ben pas op zondag bij de “Disco Galaxy Gang-Bang” geweest. Was super! Vooral laatste showetje met iedereen op de banken en tafels.

RJ