Zoeken in deze blog

Posts tonen met het label ouwelullen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label ouwelullen. Alle posts tonen

dinsdag 1 februari 2011

KSW 2011: Fiss - Foto's Roel



Mijn beoordeling van Haus Sonnenterrasse op Zoover:
We verbleven hier met een groep van 12 vrienden in 2 appartementen op de begane grond. In de periode dat wij er waren (voorseizoen) was er een aanbieding incl ontbijt. Prijs/kwaliteit verhouding was daarmee super! Verder was het lokatie, lokatie, lokatie! Bijna onderaan de piste. Je kon zo naar het huis doorglijden. Verder is het in Fiss mooi geregeld: er zijn zogenaamde skidepots waar je je skispullen kunt laten opslaan, zodat je niet op je skischoenen de après-ski hoeft te vieren. Ook zorgt dit ervoor dat je niet je skispullen iedere ochtend de berg op hoeft te slepen. Fiss maakt deel uit van het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis dat met z'n pak 'm beet 240 km aan skibare pistes behoorlijk uitgestrekt en divers is. De auto hebben we mooi kunnen laten staan.

RJ

donderdag 17 juni 2010

Google Search: Ouwelullenweekend 2010



RJ

Ouwelullen Weekend 2010

Mijn vakantie begint dit jaar goed met het Ouwelullen Weekend 2010!

Waar gaan we heen? Pingjum in Friesland.

En ik ben heel erg benieuwd! ;-)

RJ

vrijdag 19 maart 2010

Overlijdensbericht Ouwelullen - Overlijden Leo


RJ

zondag 14 maart 2010

Gevonden foto's: KalteSchwanzenWoche Extended 2010

Even onthaasten met vrienden... in Biberwier, AT

RJ

dinsdag 30 juni 2009

OuweLullenWeekend 2009: Zondag: Men In Trees



www.flickr.com


Als je de pagina ververst krijg je andere foto's te zien.
Je kunt ook op een foto klikken en de hele set bekijken.

Mijn foto's van de zondagactiviteit: "Men In Trees" zijn te vinden op:


RJ