Zoeken in deze blog

Posts tonen met het label reclame. Alle posts tonen
Posts tonen met het label reclame. Alle posts tonen

donderdag 12 juli 2012

Nieuwe campagne: Klaar voor vertrek!

@Zoover, GWK en @WeerOnline!


- Posted using Mobypicture.com

woensdag 11 juli 2012

Nieuwe campagne: Eerst Zoover, dan geloven!

- Gespot op Veenendaal Centrum


- Posted using Mobypicture.com

woensdag 14 maart 2012

Niet alleen relaxen dus...

#zoover #abriposter


- Posted using Mobypicture.com

dinsdag 22 maart 2011

Uit de categorie #goedereclame: "Lekkere worst van de HEMA"



Bron: Lekkere worst - Youtube

RJ

maandag 21 maart 2011

Uit de categorie #reclamespreuken: "Goed bezig, Herman!"

Bron: NRC Retro

RJ

vrijdag 22 oktober 2010

Uit De Oude Doos: "Dag ,ik ben van de Duyvis..."


YouTube - Gerard Cox - Duyvis tijgernootjes reclame
RJ

woensdag 28 juli 2010

Een bekend gezicht op festivals

Waar hebben we die eerder gezien? ;-)

#jupiler #festival #rw2010


- Posted using Mobypicture.com

maandag 20 juli 2009

"Walk-in fridge" op z'n Snoop Doggy Dogs


RJ

maandag 28 juli 2008

Nieuwe Marketing mogelijkheid

Naar aanleiding van een goede vakantie in Spanje, kwam ik op een nieuw marketing-idee... Wellicht niet meer zo nieuw voor bepaalde mensen maar bij mij ging wel een lichtje branden.

Hele dagen liep ik, onder andere om een zonnesteek te voorkomen, met m'n WeerOnline pet op. Naast bescherming dus ook gratis reclame voor het bedrijf ;-)
Vaak zag ik ook in de zwembaden en op het strand in Spanje jongens en meisjes lopen met afgezakte boxershorts waarboven dan de rand van een duur ondergoed merk te zien was (Bjorn Borg, Tommy Hilfiger etc).

Wat beter dan deze rand ter sponsoring aan te bieden? Want opvallen doet het zeker ;-)



Is er iets mee te doen?

RJ

donderdag 19 juni 2008

Reclame van Bavaria - Opus - Live is life


Life is...
A cosmic Symphony
A tunnel with black light at the end


Link: YouTube - Bavaria - Opus - Live is life

RJ

donderdag 21 februari 2008

"Ben is Back"

Ben is terug!
Ik hoop dat Ben Ben blijft want Ben blijft een mooie reclamecampagne. Ook al ben je geen Ben, je kunt met het werkwoord "Ben" wel alle kanten op ;-)

-=Roel=-

dinsdag 19 februari 2008

All Blacks v Scotland

William Lawson's



Haka versus The Kilt

Link: Let Roel Love

donderdag 20 december 2007

Preppige Klefdagen 2080



== Roel ==

PS Check http://www.goeiemoogle.nl

maandag 10 december 2007

Brand Bier - Waar Limburg trots op is ...

Nostalgie... Reclame van uit de tijd dat alles nog goed was...


Brand, het bier waar Limburg trots op is

vrijdag 23 november 2007

Heerlijke Disco! "Sound familiar?"



Eruption - One way ticket

dinsdag 20 november 2007

Goeiemoggel... 5 kikio inktvip



Goed verzonnen!
Kpn Inktvip Reclame goeiemoggel www.goeiemoogle.nl